Kunde: Aarhus Universitets Forskningsfond

Opgave: Opdatering af Grafisk Identitet

Aarhus Universitets Forskningsfond er en privat, erhvervsdrivende fond, hvis midler stammer fra virksomheden Auriga Industries A/S. Fondens formål er at støtte den videnskabelige forskning ved Aarhus Universitet.

Aarhus Universitets Forskningsfond kom til DixonDesign med den opgave, at opdatere deres egrafiske profil, så det havde et mere nutidigt udtryk. Det var dog vigtig at logoet bevarede sin genkendelighed, så derfor var der enkelte elementer der skulle beholdes.

Ud over opdatering af logoet, har DixonDesign hjulpet med opsætning af Designmanual, tryk og layout af kuverter, visitkort, brevpapir samt opsætning af digitale wordskabeloner og powerpointpræsentationer.

  • Smageklub Danmark
    LogoDesign
  • Mercantec
    Identitet til rekrutterings-kampagne
  • Religionslærerforeningen
    Design af nyt Logo
  • No.29 Steak & Brasserie
    Restaurant Logo
  • Quorning Boats
    Jubilæumsidentitet
  • Exigo
    Logodesign
  • Releaf
    Navn, Koncept og Logo
  • Genau & More A/S
    Visuel Identitet