Kunde: WWI

Opgave: Opdatering af den grafiske identitet

WWI A/S er et 100% danskejet IT-selskab med fødderne godt plantet i den jyske muld. WWI har siden 1993 leveret seriøse og konkurrencedygtige IT-løsninger.

WWI fik hos DixonDesign totalrenoveret den visuelle identitet, der efterhånden var knap 20år gammel. Det resulterede i et opdateret logo, brevlinje, salgsmateriale og ikke mindst et nyt design til deres hjemmeside.

WWI er desuden en rigtig god samarbejdspartner for DixonDesign, når det handler om programmering og implementering af små og store hjemmesideprojekter.

Besøg WWI her: www.wwi.dk

  • CHQ
    LogoDesign
  • Tebutikken
    Butiksidentitet
  • Dit Autohus
    Udvikling af logo
  • Growing Mind
    Logodesign
  • HitFitDance
    LogoDesign
  • Genau & More A/S
    Visuel Identitet
  • Quorning Boats
    Jubilæumsidentitet
  • WWI
    Opdatering af den grafiske identitet