Kunde: WWI

Opgave: Opdatering af den grafiske identitet

WWI A/S er et 100% danskejet IT-selskab med fødderne godt plantet i den jyske muld. WWI har siden 1993 leveret seriøse og konkurrencedygtige IT-løsninger.

WWI fik hos DixonDesign totalrenoveret den visuelle identitet, der efterhånden var knap 20år gammel. Det resulterede i et opdateret logo, brevlinje, salgsmateriale og ikke mindst et nyt design til deres hjemmeside.

WWI er desuden en rigtig god samarbejdspartner for DixonDesign, når det handler om programmering og implementering af små og store hjemmesideprojekter.

Besøg WWI her: www.wwi.dk

  • No.29 Steak & Brasserie
    Restaurant Logo
  • Crop Communication
    Design af logo
  • Smageklub Danmark
    LogoDesign
  • StreetMekka
    LogoDesign
  • Moon Eyewear
    Koncept, Navn og Logo
  • Religionslærerforeningen
    Design af nyt Logo
  • ViaBill A/S
    Corporate Identity
  • Stina Inventar
    Logo og ny hjemmeside